اجتماعی

در اینستاگرام هم ما ایرانییم!

در اینستاگرام هم ما ایرانییم!

در اینستاگرام هم ما ایرانییم!

اینستا وسیله ای شده که مردم عکسها و نقطه نظراتشان را برای همه و یا دوستان خود به اشتراک بگذرانند و تعدادی از جوانان و نوجوانان ساعتها مشغول این نرم افزارند و از آن لذت میبرند. در این میان افرادی شاخصتر شده و صدها  و هزاران نفر فالور دارند و تریبون قویتری از بقیه را برای آنچه نمایش میدهند بدست گرفته اند. در کنار این موضوع ، مشاغل زیادی ایجاد شده که فالور افزایش میدهند و یا با کمک کسانیکه بیننده بیشتری دارند ، کالاهای خود را تبلیغ کنند، و یا حتی واسطه شده پیجهارا خرید و فروش میکنند و هرپیجی هم بسته به تعداد فالور قیمتی دارد 20k , 50k ,200k قیمت متفاوت.

                                                       

در این کنار هک کردن پیج و بازگردوندن اونهم بازار خاص خودشو داره. با خرید و فروش پیج هم که عکس بالای پیج عوض میشه و اونی که تا دیروز عکسای دختر جذابی رو میدیده و لایک میکرده ، امروز میبینه فالور کسیه که تا حالا ندیدش و تعجب میکنه کی اینو فالو کرده! همین موضوع پیج فروشی باعث شده که گروهی خط تولید باز کردندو همزمان در حال ارتقا دهها پیجند. حال از آنجاییکه ما ایرانییم و نمیشه تو کارمون کلک و تقلب و سواستفاده از دیگران نداشته باشیم، دختره با صدتا اسم مختلف یک عکسو بخورد ملت میده و لایک میگیره. و وقتی شما هم فالور قابل توجهی داشته باشین ، ده تا عکس بین پستاتون براتون میاد که یکجورند. اولی رو لایک میکنی، بعد دومی و حتی سومی! بعد فک میکنی که این دختره رو میشناسیش و یک جایی تو محل یا محل کار دیدی، آخه خیلی آشناس!!! عکس چهارمو که لایک میکنی حس میکنی که نه! آلزایمر نداری ، همی الان این عکسو لایک کردی، اگه وقتشو داشته باشی ، برمیگردی و میبینی ، این خانم خوشگله که همیشه دعا میکردی ، با این همه زیبایی کسی بش تجاوز نکنه، بهت تجاوز کرده!!! و تا حالا چارتا لایک ازت گرفته اونم بعنف!!! به عکس خوشگلش میبخشیشو جلوتر که میری میبینی عکس پنجم و ششمو…. دهمی هم منتظرته. اوناییشون که عجولترن عکس همه پیجاشونو همزمان میزارن و اینجوریه که دستشون رو میشه و اونایی که با سیاست ترن طوری با فاصله عکسا رو میذارن که احتمال این مچ گیری کمتر میشه. ولی الان دیگه واقعا دارن رو اعصاب میرن . این دختره با عکس طاق بستانش رو تا حالا صد بار من دیدم و فک کنم یک ده باری هم لایک کردم

ما مردم ، همیشه از اینکه دیگران حقمونو خوردن یا کلامونو ورداشتن ، دادمون به آسمونه و دنبال فقط امام زمانیم که بیادو بدادمون برسه ولی همین مای مظلوم، تو هر شرایط و طبقه و موقعیتی که باشیم، زن و مرد و دختر و پسر و کوچیک و بزرگم نداره، به اسم زرنگی و هوش هر کاری رو با بقیه میکنیم و اصلنم احساس بدی حاکی از عمل زشت بهمون دست نمیده و هنوزم معتقدیم که بقیه چقدر بدند و اگه همه عین ما یبودند، دنیا گلستون میشد!!!

این خانومو نگا کنین ، ماشالله کلی هم سن داره ولی قدرت خدا هنوز عکساش مورد توجهند و با همین عکسش احتمالا ازتون هف هشت تا لایک گرفته و شما هم گفتین اشکال نداره جای مادرمونه.

                                                                     

 

                                                  

                                                   

این دختره شیطون همینطور

                                               

و اینا

                                             

                                             

                                                                       

واین خانم پرستارم که بیچاره مون کرده با این تریپ کاریش!!!

                                     

اینم لابد صد بار دیدین

                                       

یک نکته جذاب دیگه اینه که اونایی که فالور زیادی دارند. دیگه حوصله من و شما رو ندارن. همینکه هر روز عکساشونو لایک میکنیین و اگه دستور داده باشند، واسشون کامنتم میذارین!!! واسشون بسه و یه جوری تلاش میکنن از شرتون خلاص بشن و اصلا حالش به اینه که طرف یک میلیون فالور داشته باشه ولی خودش فالور کسی نباشه، بنابراین شب شما رو فالو میکنن ، دو تا عکستونم لایک میکنن ، یک کمم قربونصدقه تون میشن و وقتی شما هم گول خوردینو فالورشون شدین، یواشکی نصف شب آنفالوتون میکنن و خلاص ، میرن سراغ بعدیا. یه عده هم که خیلی اینجوری گول خوردن رفتن سراغ نرم افزار آنفالویاب ، که زود بفهمن!!!

                                       

جالب ترش اینه که اینایی که ای پیجای پرطرفدارو میسازن ، با اون عکسایی که بالاش میذارن ، یک دختر خیلی خوشگل یا پسر جذاب-تو خیلی از موارد صاحب پیج و صاحب عکس متفاوته!!- وقتی که کسی رو فالو میکنن و دو تاعکسشو لایک میزنن، طرف فک میکنه که این الان عاشقش شده ، یا فردا پس فردا میاد خواستگاریش اگه پسر باشه، و یا اینکه با کم رویی دخترانه یجوری به مرده میفهمونه که دوسشداره و منتظر مامانته واسه خواستگاری!

سعدی نام آذر 96

SADINAM.COM         آدرس سایت

در باره ی نویسنده

مدیر

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *